Приказ основних података о документу

Barijere u komunikaciji u javnoj apoteci i načini za njihovo prevazilaženje

dc.creatorKrajnović, Dušanka
dc.creatorJocić, Dragana
dc.date.accessioned2019-09-02T11:22:23Z
dc.date.available2019-09-02T11:22:23Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0004-1963
dc.identifier.urihttps://farfar.pharmacy.bg.ac.rs/handle/123456789/1427
dc.description.abstractEfficient communication is an integral part of everyday life and as such is important for the successful professional work of a pharmacist as a member of the medical personnel, foremost on the primary health care level. Nowadays, few studies of pharmaceutical practice in the field of communication in state pharmacies are focused on the communication from a pharmacist's point of view. Few studies have dealt with the analysis of the interactive process of communication and few studies have been directed at identifying essential factors necessary for measuring the communication in a pharmacy, or to the development of communication skills that both a pharmacist and a patient should develop in order to have more successful communication and improve their interpersonal relationship, providing more adequate health care services, which would lead to the re-professionalisation of pharmaceutical expertise in the healthcare system. Therefore, the aim of this paper is to identify the barriers in communication and ways to overcome them by reviewing the literature, with a particular emphasis on personal barriers of pharmacists in community pharmacies.en
dc.description.abstractUspešna komunikacija je sastavni deo svakodnevnog života, a kao takva bitna za uspešno profesionalno funkcionisanje farmaceuta kao zdravstvenih radnika, pre svega na primarnom nivou zdravstvene zaštite. Istraživanja farmaceutske prakse iz oblasti komunikacije u javnoj apoteci uglavnom su fokusirana na komunikaciju iz ugla farmaceuta. Mali je broj onih koja se bave analizom interaktivnosti procesa komunikacije i koja su usmerena na otkrivanje esencijalnih faktora neophodnih za merenje komunikacije u apoteci, kao i razvoj komunikacionih veština koje bi trebalo da razviju, bilo farmaceut bilo pacijent/korisnik zdravstvene usluge, zarad uspešnije komunikacije, poboljšanja odnosa i pružanja adekvatnije zdravstvene usluge. Stoga je cilj ovog rada da se na osnovu pregleda literature prikažu barijere u komunikaciji i načini za njihovo prevazilaženje, sa posebnim osvrtom na personalne barijere od strane farmaceuta u javnim apotekama.sr
dc.publisherSavez farmaceutskih udruženja Srbije, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceArhiv za farmaciju
dc.subjectcommunication skillsen
dc.subjectcommunication barriersen
dc.subjectinterpersonal relationshipsen
dc.subjectethicsen
dc.subjectveštine komunikacijesr
dc.subjectbarijere u komunikaciji farmaceut pacijent/korisnik zdravstvene uslugesr
dc.subjectinterpersonalni odnosisr
dc.subjectetikasr
dc.titleCommunication barriers in a community pharmacy and ways to overcome themen
dc.titleBarijere u komunikaciji u javnoj apoteci i načini za njihovo prevazilaženjesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dcterms.abstractКрајновић, Душанка; Јоцић, Драгана; Баријере у комуникацији у јавној апотеци и начини за њихово превазилажење; Баријере у комуникацији у јавној апотеци и начини за њихово превазилажење;
dc.citation.volume60
dc.citation.issue1
dc.citation.spage56
dc.citation.epage71
dc.citation.other60(1): 56-71
dc.citation.rankM52
dc.identifier.scopus2-s2.0-77954528274
dc.identifier.fulltexthttps://farfar.pharmacy.bg.ac.rs//bitstream/id/327/1425.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_farfar_1427
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу