Приказ основних података о документу

Uticaj eWOM komunikacije na korišćenje mobilnog bankarstva

dc.creatorPetrović, Marijana
dc.creatorRajin, Danica
dc.creatorMilenković, Danijela
dc.creatorMarić, Dražen
dc.date.accessioned2021-05-19T08:16:51Z
dc.date.available2021-05-19T08:16:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0353-443X
dc.identifier.urihttps://farfar.pharmacy.bg.ac.rs/handle/123456789/3840
dc.description.abstractThis paper builds on research by [20] and examines the influence of eWOM on factors such as social norms, initial trust, perceived usefulness, ease of use, attitude and intention of using mobile banking in the territory of Serbia. The survey was conducted by online and offline questionnaires completed by 501 respondents. The analysis was performed using SPSS22 and AMOS22 tools, where structural equation model (SEM) was used to test the direct influence of eWOM on social networks on the attitudes and intentions of clients to use mobile banking services. In response to the problem, we found a set of factors that influence the attitude and intention of clients to use mobile banking, which managers can emphasize when creating a marketing strategy.sr
dc.description.abstractOvaj rad se nadovezuje na istraživanje [20] i ispituje uticaj eWOM komunikacije na faktore kao što su socijalne norme, početno poverenje, uočena korisnost, jednostavnost upotrebe, stav i namera korišćenja mobilnog bankarstva na teritoriji Srbije. Anketa je sprovedena pomoću onlajn i oflajn upitnika koji je popunio 501 ispitanik. Analiza je izvršena pomoću alata SPSS22 i AMOS22, gde je model strukturne jednačine (SEM) korišćen za testiranje direktnog uticaja eWOM komunikacije na društvenim mrežama na stavove i namere klijenata da koriste usluge mobilnog bankarstva. Kao odgovor na problem pronašli smo skup faktora koji utiču na stav i nameru klijenata da koriste mobilno bankarstvo, što menadžeri mogu naglasiti prilikom kreiranja marketinške strategije.sr
dc.language.isoensr
dc.publisherSavez ekonomista Srbijesr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200161/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceEkonomika preduzećasr
dc.subjecteWOMsr
dc.subjectmobile bankingsr
dc.subjectmobile financial servicessr
dc.subjectsurveysr
dc.subjectstructural equation modelsr
dc.subjectmobilno bankarstvosr
dc.subjectmobilne finansijske uslugesr
dc.subjectanketasr
dc.subjectmodel strukturne jednačinesr
dc.titleThe Influence of eWOM on the use of mobile bankingsr
dc.titleUticaj eWOM komunikacije na korišćenje mobilnog bankarstvasr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dcterms.abstractРајин, Даница; Петровић, Маријана; Марић, Дражен; Миленковић, Данијела;
dc.citation.volume69
dc.citation.issue1-2
dc.citation.spage95
dc.citation.epage104
dc.citation.rankM24
dc.identifier.doi10.5937/EKOPRE2102095P
dc.identifier.fulltexthttps://farfar.pharmacy.bg.ac.rs/bitstream/id/8777/The_influence_of_pub_2021.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу